رابطه جنسی در اوایل دوستی دختر و پسر
 
 
آموزش عاشق شدن
باید بدونی چجوری عاشق شی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید تو جامعه اتفاقات دردناک عجیبی دیدم از قتل تا خودکشی دیدم جونا دارن یه کلاه بزرگ سر خودشون میزارن بنام عشق و هر کسی هم یک روز دچارش میشه دیدم غم و بدبختی مردم از چار چیزه بیکاری ، خانواده ، عشق ، دین دوست دارم همه خوشبخت باشید از خدا کمک بخواهید من سعی میکنم تو این وبلاگ در باره عشق و خونواده مطالبی اموزنده قرار بدم امید وارم استفاده کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
چت با من
جمعه 4 آذر 1390برچسب:, :: 22:19 ::  نويسنده : بردیا

جهان: اکثر قریب به اتفاق دخترانی که رابطه دوستی طولانی مدت با پسران دارند در آغاز رابطه دوستی علی رغم تصورشان درگیر روابط جنسی خواسته یا عمدتا ناخواسته می شوند.

بر اساس نتایج یک پژوهش که در شمال شهر تهران انجام شده است اکثر دختران طی ۲ سال اول رابطه خود باجنس مخالف، درگیر روابط جنسی می شوند.

این در حالی است که تقریبا همه دختران مورد مطالعه در ابتدای برقراری رابطه دوستی تصور می کرده اند که از درگیری جنسی مصون بوده، مهارت و قدرت کافی را در کنترل و هدایت روابط و دوستی دارند.

در بخش دیگری از این مطالعه آمده است اکثر قریب به اتفاق آنها در آغاز روابط دوستی با پسران بر این باور بودند که آنها خیلی زرنگ تر از آن هستند که دوستشان بتواند از آنها سوء استفاده جنسی کند.

در بخش تحلیلی این پژوهش یکی از علل درگیر شدن دختران در روابط جنسی برداشت نادرست آنها از روابط دوستی با پسران عنوان شده است.به عنوان مثال انگیزه و هدف اکثر دختران از برقراری رابطه دوستی با جنس مخالف جلب حمایت و عاطفه گزارش شده است،در حالی که در پسران، برقراری روابط جنسی انگیزه و هدف اصلی رابطه دوستی بوده است.
 

دخترا بفهمید دیگه 



نظرات شما عزیزان:

هیچکس
ساعت12:58---17 ارديبهشت 1391
برو خودتو قول بزن.الان بچه 12 ساله همه اینا رو میدونه مثلا زرنگ بیکار



پاسخ: همه که مثل شما همه اینارو بدون نیستند


محيا
ساعت2:24---10 آذر 1390
نننمممممميييييششششششه!!!!!

محيا
ساعت2:21---10 آذر 1390
من همچنان دارم سعي ميكنم خودمو لينك كنم!!!

محيا
ساعت22:58---9 آذر 1390
سلام.

مطالبتون خيلي زيبا و اموزنده هست.

واقعا قشنگه!من مطالبه وبلاگ هارو ميخونم بعد باتوجه به مطالب نظر ميدم هميشه هم واقعيت رو ميگم اخه بعضي ها اصلا نميخونن همينجوري يه نظر ميدن تا بازديد وبشون زياد شه!!

با اينكه هنوز خيلي كوچيكم ولي ميتونم درك كنم واقعيت هارو!

خب اگه همه ي پسرا مثله شما و امثاله شما بودن ما دخترا هم اينقد زود باور وساده نبوديم اين اتفاقا نميوفتاد!

البته پسرايي هم پيدا ميشن كه دنباله سواستفاده نباشن!!!

ممنون كه بهم سرزديد وافتخار تبادل لينك داديد,من شمارو لينك كردم ولي نتونستم خودمو لينك كنم.لطف كنيد شماهم منو لينك كنيد.

يه دنياتشكرپاسخ: متاسفانه اشتباه لینک وبلاگتون را وارد کرده اید


هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت13:20---5 آذر 1390
سلام.. مطالبت خیلی خوبند ولی چون حقیقتند تلخند.. من خودم زیاد دوست ندارم از سرنوشت این و اون خبر داشته باشم.. و اما این عاشقی که عنوان وب توه با اینایی که نوشتی نمیخونه

به وب منم حتما سر بزن.. خوشحالم کن.پاسخ: میدونم خوندن ای مطالب یکم درد آوره ولی من دارم سعی میکنم واقعیت و دروغ را فرقش را بگم فرق چشمه با سراب را بگم قرار نیست با خوندن اینا ناراحت بشیم قرار عبرت بگیریم تا باعث ناراحتی دیگران نشیم دوست ندارم کسی را ناراحت کنم این ناراحتی اگه بتونه کمک کنه به شادی همیشگی و دایمی برسیم میرزه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
پیوند ها


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است